Wednesday, August 15, 2012

Let's Get It Started in Here ~


Assalamualaikum dan salam sejahtera :))

Blog ini ditujukan dan disediakan khas oleh ahli-ahli aktif M.A.F.I.A.C yang terdiri daripada bekas pelajar kelas 4 zainab, Convent Bukit Mertajam. Semasa berada di dalam kelas (Time tu cikgu tiada di dalam kelas), mereka telah menyusun dan menggabungkan nama pangkal mereka untuk menjadikan nama grup iaitu M.A.F.I.A.C . Nama pangkal mereka telah disusun dengan cermat yang terdiri dari M (Mia), A (Ainie), F (Fatin), I (Iman), A (Ayn), C (Che Nur)

ahem. tanak guna ayat sekolah lah, hahahaha. macam merapu saja aku guna ayat neh. sorry bahasa melayu saya sangat terbaik sampai cikgu bm pon tarik telinga >_< hihi

well, inilah dy blog rasmi M.A.F.I.A.C yang akan mula berkuatkuasa darii...sekarang. hehe. lai lai, ahli mafiac. mari kita post entry kat blog, nanti bila kita tua nanti bila baca balik mesti senyum seorang2. i gerenty punyalah :)

lastly, semoga persahabatan kita ini akan kekal sampai bila2 dan dirahmati oleh Allah S.W.T. dah berapa tahun eh? kira jap. dari tahun 2006 smpai sekarang 2012 ..wow ! 7 tahun. dah masuk darjah 1 dah. hehe.

okay, rajin2kanlah memeriahkan blog neh eh. sorrylah opening ta berapa nak grand sangat. ingat nak bakar mercun tapi nak wat camna, kita ada anak polis kat sni. haha.

:) 

ok, p post cepat :p

p/s : gamba rajah di atas merupakan dari ehsan Che Nur Syafiqah. nanti post sal entri doodle ang neh tau ;)

1 comment: